Resultats de la cerca
Es mostren 67 resultats
la Rierussa
Curs fluvial (altres)
Curs d’aigua de la Depressió Prelitoral que neix vora Masquefa (Anoia), travessa el terme de Sant Llorenç d’Hortons (Alt Penedès) i s’uneix, per l’esquerra, a l’Anoia vora Gelida.
les Cucales
Sector o indret
Antiga quadra (s XIV) del municipi de Cabrera d’Anoia, a la dreta del riu, aigua avall del poble, on hi ha el mas de la Cucalera (o maset d’en Torres) i la capella de Sant Miquel; la quadra fou anomenada posteriorment de Sant Miquel
.
els Tres Roures

Monòlit dels Tres Roures
© Patrimonifunerari.cat
Sector o indret
Indret del municipi del Bruc (Anoia), al peu de la vella carretera de Manresa a can Maçana de Montserrat, famós per l’assassinat de vint-i-quatre veïns de Manresa, d’ideologia reialista, el 17 de novembre de 1822.
L’execució, ordenada pel general Rotten, tingué lloc a l’indret anomenat els terrers Roigs, pròxim al conegut pels Tres Roures, que ha esdevingut més popular
el Bosc Negre
Sector o indret
Indret dels municipis de Orpí i Santa Maria de Miralles (Anoia).
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Pàgina següent
- Última pàgina