Resultats de la cerca
Es mostren 23 resultats
riera dels Reguers
Riera
Curs fluvial del municipi d’Alcarràs (Segrià).
Té el seu origen a la sortida del pantà de l’Arròs, i discorre en direcció N-SE pel sector oriental del municipi A prop de l’indret de lo Toll de Montagut, rep per l’esquerra les aigües de la séquia dels Reguers Al seu pas sota la N-II, a uns 500 m del Segre, convergeix amb la séquia Major, punt on comencen la séquia de la Noguera i el torrent d’Alcarràs
riera de Lavernó
Riera
Afluent per la dreta de l’Anoia (entre Espiells i la Torre-ramona), format per la unió de diverses rieres (de Sant Sebastià dels Gorgs, que davalla del massís de Garraf, i de Can Cartró, que davalla de la serra de Font-rubí, entre altres), al terme de Subirats (Alt Penedès).
riera de Llitrà
Riera
Afluent per l’esquerra del riu de Foix que neix a les serres de Font-rubí i l’Avellà i desemboca al seu col·lector als Monjos (Alt Penedès).