Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
l’Alquerieta de Jordà
Llogaret
Llogaret del municipi de Muro del Comtat (Comtat), a la dreta del riu d’Agres, prop de la confluència amb el riu d’Alcoi.
L’església Sant Joaquim és annexa de la parròquia de Muro
Cerdans
Llogaret
Llogaret (840 m alt.) del municipi d’Arbúcies (Selva), a la capçalera de la riera d’Arbúcies, sota el coll de Cerdans
, obert als contraforts septentrionals del Matagalls, pas del camí d’Arbúcies a Viladrau.
La seva església parroquial Sant Cristòfor de Cerdans, romànica s XI, depèn del bisbat de Vic El lloc és esmentat ja el 862 Formà part de la batllia de n'Orri del vescomtat de Cabrera
Lliors

Vista del veïnat de Lliors, amb l’església de Santa Maria, a Arbúcies (Selva)
© Fototeca.cat
Llogaret
Llogaret del municipi d’Arbúcies (Selva), situat a l’W de la vila.
L’església de Santa Maria és sufragània de la parròquia d’Arbúcies Formà part de la batllia de n'Orri
Benàmer
Llogaret
Llogaret del municipi de Muro del Comtat (Comtat), a l’esquerra del riu d’Alcoi, prop de la confluència amb el riu d’Agres.
El 1535 fou desmembrat de Cocentaina i passà a formar part de la nova parròquia de Muro actualment l’església la Mare de Déu de Gràcia depèn d’Alcosser de Planes