Resultats de la cerca
Es mostren 9 resultats
Los Santos
Llogaret
Llogaret del municipi de Castellfabib (Racó), al S de la vila, a l’esquerra del riu Ebrón.
el Royo
Llogaret
Llogaret del municipi de Castellfabib (Racó), situat al nord-oest del terme.
L’església de Sant Joaquim i Santa Bàrbara depèn de la parròquia de Castellfabib
Mas del Olmo
Llogaret
Llogaret del municipi d’Ademús (Racó), al límit oriental del municipi.
el Mas de Jacinto
Llogaret
Llogaret del municipi de Castellfabib (Racó), a l’E de la vila, davant la confluència amb el Riodeva.
Negrón
Llogaret
Llogaret del municipi de Vallanca (Racó), situat al sector meridional del terme, a la capçalera de la rambla de Negrón, afluent per la dreta del Túria, al qual desemboca, després de córrer profundament engorjada, al terme d’Ademús.
Sesga
Llogaret
Llogaret (1 156 m alt.) del municipi d’Ademús (Racó), al SE de la vila, al vessant septentrional de la serra d’El Magallón.
Saranyana
Llogaret
Antic llogaret del municipi de la Todolella (Ports), al sud del poble, a la dreta de la rambla de Cantavella. L’església de Sant Miquel depèn de la parròquia de la Todolella.
A l’antic terme hi ha el santuari de Sant Cristòfol de Saranyana
El Val de la Sabina
Llogaret
Llogaret del municipi d’Ademús (Racó), a l’E de la vila, a la dreta de la rambla d’El Val, afluent, per la dreta, del Túria.
les Alberedes de Portell
Llogaret
Llogaret del municipi de Portell de Morella (Ports), a la dreta del riu de Sant Joan, límit entre el País Valencià i Aragó.