Resultats de la cerca
Es mostren 34 resultats
Teuladella
Llogaret
Llogaret del municipi de València, que forma, juntament amb Mauella, un enclavament entre Albalat dels Sorells, Museros i Albuixec.
L’església el Roser depèn de la parròquia d’Albalat dels Sorells
les Sorts
Llogaret
Llogaret del municipi de Fígols d’Organyà (Alt Urgell), a 1 020 m d’altitud al S d’Alinyà, a l’esquerra del riu de Perles, vora el camí cap a Cambrils i Sant Llorenç de Morunys,.
Solans
Llogaret
Llogaret del municipi de Montferrer i Castellbó (Alt Urgell), al SW del terme, dins l’antic terme de Guils de Cantó.
És situat a l’esquerra del riu de Solans , afluent, per la dreta, del riu de Guils, que neix al vessant meridional del coll del Cantó Aigua amunt del nucli hi ha l’església de Sant Miquel
Saulet
Llogaret
Llogaret (433 m alt.) del municipi de Montferrer i Castellbò (Alt Urgell), dins l’antic terme de Pallerols del Cantó, a la dreta del riu de Pallerols.
La seva església depenia de la parròquia de Berén
Saranyana

Vista de l’església de Sant Miquel de Saranyana
© Fototeca.cat
Llogaret
Llogaret del municipi de Bassella (Alt Urgell), al nord del terme, al vessant oriental de la serra d’Oliana.
El 1025 fou donat al monestir de Tresponts
el Saler
Llogaret
Llogaret del municipi de València (Horta), prop de la costa, al S del poble de Pinedo (de la parròquia del qual depèn l’església de Sant Pasqual), davant l’extensa platja del Saler i al costat de la Devesa de l'Albufera.
Inicialment es trobava al cordó litoral que separava la mar de l’Albufera, però els aterraments fets per a l’aprofitament agrícola d’aquesta han convertit les terres vers l’W en terres d’arròs Les recents urbanitzacions de tipus turístic, així com els incendis forestals, han posat en perill l’equilibri ecològic de la Devesa Pertany a l’antic terme de Russafa
el Poblenou del Pi
Llogaret
Llogaret del municipi de València, al N de la ciutat, vora la carretera de Montcada, prop de Borbotó.
Nyus
Llogaret
Llogaret del municipi de les Valls d’Aguilar (Alt Urgell), vora el riu de Castellàs.
Depèn de la parròquia de Castellàs Formava part de l’antic terme de la Guàrdia d’Ares
Nuncarga

El llogaret de Nuncarga
© Fototeca.cat
Llogaret
Llogaret del municipi de Peramola (Alt Urgell), a l’esquerra del torrent Salat, al sector S del terme.
Depèn de la parròquia de Tragó Part de l’horta a la riba del Segre resta afectada per les aigües del pantà de Rialb
Miravall
Llogaret
Llogaret (1.120 m alt.) del municipi de les Valls d’Aguilar (Alt Urgell), situat en un coster, a l’esquerra del riu de Castellàs, enfront d’Espaén.
La seva església la Concepció depèn de la parròquia de Bereu