Resultats de la cerca
Es mostren 23 resultats
el Pui
Llogaret
Llogaret de la parròquia de la Maçana (Andorra), a l’esquerra de la riera d’Erts.
Ansalonga
Llogaret
Llogaret de la parròquia d’Ordino (Andorra), situat a 1 331 m alt, a l’esquerra de la ribera d’Ordino, entre Sornàs i la Cortinada.
les Cases del Forn
Llogaret
Grup de bordes i antic llogaret de la parròquia de Canillo (Andorra), prop del poble de Prats.
la Margineda
Llogaret
Grup de bordes i antic llogaret de la parròquia d’Andorra la Vella, al límit amb la de Sant Julià de Lòria, aigua amunt de la gorja de la Margineda, per on la Valira s’obre pas vers Sant Julià.
L’antic pont de la Margineda és vora la caseria
Llumeneres
Llogaret
Llogaret de la parròquia de Sant Julià de Lòria (Andorra), a l’esquerra del riu de Llumeneres, que neix a la calma Ramonet i aflueix per l’esquerra a la Valira, a Sant Julià.
Can Nadal de la Bogadella
Llogaret
Llogaret del municipi de Terrassola i Lavit (Alt Penedès) situat al S del cap municipal i a llevant de Sant Martí Sadevesa.
Sornàs
Llogaret
Llogaret de la parròquia d’Ordino (Andorra), a l’esquerra de la ribera d’Ordino, aigua amunt del poble.
Ferran
Llogaret
Llogaret i antiga quadra del municipi d’Olèrdola (Alt Penedès), de cases escampades, dins la parròquia de Sant Pere Molanta, vora la carretera de Barcelona a València (N-340).
El 1275 és esmentada la torre de Ferran o de Ventallols , o la Torrota i la seva capella
Espitlles
Llogaret
Llogaret del municipi de Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès), situat a poca distància del santuari de Penafel, a l’esquerra del riu de Foix.
El 974 consta com a possessió de SantPere de Rodes, dins el terme del castell d’Olèrdola Fins a mitjan s XIX es conservà una casa fortificada coneguda com a castell d’Espitlles
Bixessarri
Llogaret
Llogaret de la parròquia de Sant Julià de Lòria (Andorra), situat a 1180 m d’altitud, damunt un dipòsit glaciofluvial, al marge esquerre del riu d’Aós (o riu de Bixessarri
).
És esmentat ja el 1176