Resultats de la cerca
Es mostren 50 resultats
Suró
Llogaret
Llogaret del municipi de Talavera (Segarra), al SW del terme, al cim de la serra de Suró (827 m), que separa les conques del Cercavins i del riu Corb.
Suïls
Llogaret
Llogaret del municipi de les Paüls (Ribagorça), a l’esquerra de l’Isàvena.
Soliveta
Llogaret
Llogaret (22 h agl [1960]; 739 m alt) del municipi de Monesma i Queixigar (Baixa Ribagorça), a l’est del terme, a l’esquerra del torrent de Sant Joan.
L’església SantPere depèn de la parròquia de Monesma
les Sitges

Vista del llogaret de les Sitges
Angela Llop (CC BY-SA 2.0)
Llogaret
Llogaret del municipi de Torrefeta (Segarra), dins l’antic terme de Florejacs, centrat en l’església de Sant Pere (annexa de la parròquia de Florejacs) i en el castell de les Sitges, d’origen medieval, força ben conservat.
Formava part del comtat d’Urgell
la Sisquella

Aspecte de l'església de la Sisquella
© Patrimonifunerari.cat
Llogaret
Llogaret del municipi de Ribera d’Ondara (Segarra), a l’W del terme, dins l’antic terme de Sant Pere dels Arquells.
La seva església de la Mare de Déu de les Neus o de la Salut depèn de la parròquia de SantPere dels Arquells
Sant Llorenç
Llogaret
Llogaret (2 h [1981]) del municipi de Castigaleu (Baixa Ribagorça), al S del terme, al límit amb el de Lluçars, vora l’Almúnia de Sant Llorenç.
Santa Fe de Montfred

Interior de la capella de Santa Fe de Montfred, al municipi de Talavera (Segarra)
© Fototeca.cat
Llogaret
Llogaret del municipi de Talavera (Segarra), a l’extrem SE del terme, al límit amb els de Llorac i de Santa Coloma de Queralt (Conca de Barberà), al cim del Montfred o serra de Santa Fe (834 m alt.), que separa les conques del Segre i del Gaià.
L’església de Santa Fe, romànica, depèn de la parròquia de Pavia al seu costat hi ha el mas de Santa Fe El castell de Santa Fe, del comtat d’Osona, fou inclòs el 947 dins el terme de Queralt Al segle XI pertangué als Cervelló i al segle XII als Castelltort El 1195 passà als hospitalers i, modernament, als comtes de Santa Coloma
Santa Eulàlia
Llogaret
Llogaret del municipi d’Areny de Noguera (Ribagorça), fins el 1965 del de Betesa, situat a 1 300 m alt, en un coster, al vessant meridional de la serra del Cis.
Roperós
Llogaret
Llogaret del municipi de la Vall de Lierp (Baixa Ribagorça), al límit amb el municipi de Tor-la-rribera.
Puifel
Llogaret
Llogaret del municipi d’Areny de Noguera (Alta Ribagorça), situat en un coster a 808 m alt, al sud del terme, dominant la confluència del barranc de Colls amb la Noguera Ribagorçana, damunt la serra de Sant Marc.