Resultats de la cerca
Es mostren 7 resultats
el Saler
Llogaret
Llogaret del municipi de València (Horta), prop de la costa, al S del poble de Pinedo (de la parròquia del qual depèn l’església de Sant Pasqual), davant l’extensa platja del Saler i al costat de la Devesa de l'Albufera
.
Inicialment es trobava al cordó litoral que separava la mar de l’Albufera, però els aterraments fets per a l’aprofitament agrícola d’aquesta han convertit les terres vers l’W en terres d’arròs Les recents urbanitzacions de tipus turístic, així com els incendis forestals, han posat en perill l’equilibri ecològic de la Devesa Pertany a l’antic terme de Russafa
l’Almassereta
Llogaret
Llogaret del municipi de l’Eliana (Camp de Túria), situat a poca distància al nord del poble.
el Poblenou del Pi
Llogaret
Llogaret del municipi de València, al N de la ciutat, vora la carretera de Montcada, prop de Borbotó.
Macarella
Llogaret
Llogaret i antiga alqueria del municipi de València, dins l’enclavat de les Cases de Bàrcena, poble amb el qual forma un sol nucli.
Teuladella
Llogaret
Llogaret del municipi de València, que forma, juntament amb Mauella, un enclavament entre Albalat dels Sorells, Museros i Albuixec.
L’església el Roser depèn de la parròquia d’Albalat dels Sorells
Vistabella
Llogaret
Llogaret del municipi de València, que forma part de l’antic terme del Rafalell i Vistabella, enclavat entre els de Massalfassar i Massamagrell.
la Venta de Poio
Llogaret
Llogaret del municipi de Riba-roja de Túria (Camp de Túria), al S del terme, al pla de Quart, al límit amb els termes de Xiva (Foia de Bunyol) i de Quart de Poblet (Horta del Sud), al llarg de la carretera de València a Castella per les Cabrelles.
És centrat en un antic hostal venta de Poio i mas mas de Poio , a l’esquerra de la rambla de Xiva o rambla de Poio