Resultats de la cerca
Es mostren 35 resultats
Pardanchinos
Llogaret
Llogaret del municipi d’Andilla (Serrans), al sector meridional del terme.
el Pui
Llogaret
Llogaret de la parròquia de la Maçana (Andorra), a l’esquerra de la riera d’Erts.
Prats
Llogaret
Llogaret de la parròquia de Canillo (Andorra), situat a 1 326 m alt, a la dreta del torrent del Forn, en un coster que domina la riba esquerra de la Valira d’Encamp, a mig camí de Meritxell a Canillo, centrat per l’església.
Pradarrodó
Llogaret
Antic llogaret i església (Sant Pere) de la parròquia de Canillo (Andorra), prop de Soldeu, a la dreta de la confluència de la vall d’Incles amb la Valira.
La Cuevarruz
Llogaret
Llogaret dels Serrans, al límit dels municipis de la Iessa i d’Alpont; el sector de la Iessa, anomenat La Cuevarruz Alta, tenia 53 h agl l’any 1981, i el d’Alpont, La Cuevarruz Baja, 120.
L’església és dedicada a sant Josep
Cortes
Llogaret
Llogaret del municipi de Benaixeve (Serrans), al sector meridional del terme.
Aubinyà
Llogaret
Llogaret de la parròquia de Sant Julià de Lòria (Andorra), situat a l’esquerra de la Valira a 1 176 m d’altitud i a uns 300 m damunt el riu, a l’espatlla d’un antic nivell d’erosió de la vall, damunt dipòsits glaciofluvials que han permès l’establiment de conreus.
Costa amunt, a 1 258 m d’altitud, es troben les restes de l’antiga església romànica de Sant Romà Els habitants d’Aubinyà són els protagonistes d’una de les llegendes més populars d’Andorra, la Llegenda de la dama blanca
Artaix
Llogaret
Llogaret del municipi d’Andilla (Serrans), a la zona de llengua castellana del País Valencià, a la vora de la rambla d’Artaix
, que recull les aigües dels contraforts de la serra de Javalambre, i, després de passar vora Casinos (Camp de Túria), aflueix a la rambla Castellarda dins el terme municipal de Llíria.
Arquela
Llogaret
Llogaret del municipi d’Alpont (Serrans), que es troba a la dreta de la rambla d’Arquela
(capçalera del riu Xelva), aigua avall d’Alpont.
Ansalonga
Llogaret
Llogaret de la parròquia d’Ordino (Andorra), situat a 1 331 m alt, a l’esquerra de la ribera d’Ordino, entre Sornàs i la Cortinada.