Resultats de la cerca
Es mostren 24 resultats
Los Santos
Llogaret
Llogaret del municipi de Castellfabib (Racó), al S de la vila, a l’esquerra del riu Ebrón.
el Royo
Llogaret
Llogaret del municipi de Castellfabib (Racó), situat al nord-oest del terme.
L’església de Sant Joaquim i Santa Bàrbara depèn de la parròquia de Castellfabib
Portopetre
Llogaret
Llogaret del municipi de Santanyí (Mallorca), situat al fons del profund port natural de Portopetre (obert entre les cales Llonga i Montdragó), subdividit en set calons, un dels quals ha estat utilitzat tradicionalment com a port per a embarcacions mitjanes (a la fi del s XIX hi havia encara duana), fins que els dipòsits de sorra el limitaren modernament a embarcacions de pesca (és el segon centre pesquer del municipi) i d’esbarjo.
Lloc tradicional d’estiueig dels veïns de Cas Concos i de s’Alqueria Blanca, ha esdevingut recentment un centre turístic el 1986 tenia tres hotels amb 86 places i un club de vacances amb 872 i diversos càmpings A la bocana del port fou construïda al s XVII la torre de Portopetre , per a defensa dels atacs de mar La seva església el Carme, construïda el 1954, depèn de la parròquia de s’Alqueria Blanca
Coanegra
Llogaret
Antic llogaret del municipi de Santa Maria del Camí (Mallorca), de població disseminada, esmentat encara com a caseria al s XIX.
Situat al comellar de Coanegra , vall del vessant meridional de la serra d’Alfàbia, que es forma dins dels termes de Bunyola i d’Alaró, drenada per la riera de Coanegra , que aflueix, per l’esquerra, al torrent Gros
Jornets
Llogaret
Llogaret del municipi de Sencelles (Mallorca), al límit amb els d’Inca i de Costitx.
Antiga alqueria, esdevingué una important possessió, al voltant de la qual sorgí el nucli de població L’església Sant Josep fou erigida el 1799
ses Alqueries
Llogaret
Llogaret del municipi de Santa Eugènia de Mallorca, situat al N de la vila, prop de la carretera de Santa Maria del Camí a Sencelles.
Massanella
Llogaret
Llogaret (27 h diss [1960]) del municipi de Mancor (Mallorca), al vessant meridional de puig de Massanella (320 m alt.).
Mas del Olmo
Llogaret
Llogaret del municipi d’Ademús (Racó), al límit oriental del municipi.
el Mas de Jacinto
Llogaret
Llogaret del municipi de Castellfabib (Racó), a l’E de la vila, davant la confluència amb el Riodeva.
Marratxinet
Llogaret
Llogaret i antic cap del municipi de Marratxí (Mallorca), al qual donà origen.