Resultats de la cerca
Es mostren 6 resultats
la Selva
Llogaret
Llogaret del municipi de Navès (Solsonès), de poblament disseminat, en un planell al vessant meridional de la serra de Busa, al voltant de l’antiga església parroquial (Sant Climent), esmentada ja el 839, des del 1088 de la canònica de Solsona.
Domina, per ponent, la vall d’Ora
Son Fe
Llogaret
Llogaret del municipi d’Alcúdia (Mallorca).
Situat a la zona més accidentada, al SW del terme, centrat per l’església construïda el 1935 i convertida en vicaria in capite , que s’alça al vessant occidental del puig de Son Fe 260 m alt i que domina la vall de Son Fe Entre el 1935 i el 1950 hi hagué un convent d’augustinianes Prop seu hi ha unes mines de carbó
Molers
Llogaret
Llogaret del municipi de Saldes (Berguedà), situat a 1 163 m alt., en un planell que domina, per la dreta, l’engorjat riu de Saldes.
La seva església Sant Ponç és romànica
Reirós
Llogaret
Llogaret del municipi d’Oms (Rosselló), al SE del municipi, situat a 320 m alt, en un serrat que domina la vall del Tec davant Ceret.
Santa Creu
Llogaret
Llogaret situat prop del cim d’un turó que domina, pel N, la vall de l’Isàvena, dins el municipi de Graus, al sector actualment aragonès de l’antic comtat de Ribagorça.
Prats
Llogaret
Llogaret de la parròquia de Canillo (Andorra), situat a 1 326 m alt, a la dreta del torrent del Forn, en un coster que domina la riba esquerra de la Valira d’Encamp, a mig camí de Meritxell a Canillo, centrat per l’església.