Resultats de la cerca
Es mostren 43 resultats
raval de Sant Agustí
Antic raval
Antic raval de la ciutat d’Alzira (Ribera Alta), on fou creada, al s. XVI, la parròquia de Sant Joan.
blocatge meningi
Patologia humana
Fisiologia
Interrupció patològica de la circulació del líquid cefalorraquidi en obstruir-se, en un o més punts, el seu circuit, a causa d’inflamacions, tumors o compressions de les estructures que l’envolten.
cifòtic | cifòtica
cifòtic | cifòtica
fisiopatològic | fisiopatològica
neoplàstic | neoplàstica
batec ectòpic
Patologia humana
Fisiologia
Batec ocasionat per una contracció cardíaca, l’origen elèctric de la qual és situat en qualsevol altre lloc que el nódul sinusal.
batec de fusió
Patologia humana
Fisiologia
Batec provocat per l’activitat gairebé simultània d’aurícules i ventricles per dos estímuls nascuts en dos marcapassos diferents.
batec de captura
Patologia humana
Fisiologia
Batec produït per un estímul elèctric aïllat del nòdul sinusal que despolaritza els ventricles quan aquests es trobaven governats per un focus ectòpic ventricular o nodal.