Resultats de la cerca
Es mostren 11 resultats
Sallent
Despoblat
Despoblat del municipi de Benifallet (Baix Ebre), proper a l’antic monestir de Cardó.
És esmentat al començament del s XIII com a pertanyent a la casa de Montcada Al final de l’edat mitjana depenia de Benifassà i, més tard, dels carmelitans de Cardó
els Garidells
Despoblat
Despoblat del municipi del Perelló (Baix Ebre), al sud del poble, vora l’antic camí de Tortosa pel coll de l’Alba.
Bonastre
Partida
Partida del municipi de Tortosa (Baix Ebre); constitueix el sector occidental de l’illa del Mar, al delta de l’Ebre.
horta de l’Assut
Caseria
Partida
Partida i caseria del terme municipal de Tivenys (Baix Ebre), situats a la vora esquerra de l’Ebre, prop de l’assut de Xerta, on comença el canal de l’esquerra de l’Ebre.
l’Antic
Despoblat
Despoblat del terme municipal de Tortosa, a l’antic terme particular de la Granadella; era una masia esmentada des del s XII.
l’Alzina
Despoblat
Despoblat de l’antic terme de Tortosa, al S de la serra de Cardó.
l’Alentar
Despoblat
Despoblat del terme municipal de Tortosa, situat prop de la carena que limita la vall de l’Ebre per l’E, entre el coll de l’Alba i la serra del Boix.
Al s XIV era habitat per 7 famílies i pertanyia a la ciutat de Tortosa
els Mallorquins
Despoblat
Despoblat del municipi de Tortosa (Baix Ebre), esmentat al sXIV.
la Vall
Caseria
Partida
Caseria i partida del municipi de Benifallet (Baix Ebre), a la dreta de l’Ebre, a la confluència amb la Canaleta.
Xalamera
Despoblat
Despoblat i antic lloc del municipi de Benifallet (Baix Ebre), al límit amb el de Xerta, a la dreta de l’Ebre.