Resultats de la cerca
Es mostren 25 resultats
Rubials
Despoblat
Despoblat del municipi de la Pobla de Montornès (Tarragonès), al NW del poble.
Penallonga
Despoblat
Despoblat del Camp de Tarragona, proper als Pallaresos (Tarragonès).
Puimanyons
Despoblat
Despoblat (611 m alt.) del municipi de la Pobla de Segur (Pallars Jussà), a la dreta del Flamisell, a la seva confluència amb la Noguera Pallaresa.
La seva església Sant Jaume depenia de la parròquia de Toralla Al s XIX formà un municipi amb Serradell
Prullans

Prullans (Baixa Cerdanya)
© Fototeca.cat
Despoblat
Despoblat del municipi de Tremp (Pallars Jussà), fins l’any 1970 del de Fígols de la Conca, al Castissent.
Santa Coloma d’Erdo
Despoblat
Despoblat del municipi de Sarroca de Bellera (Pallars Jussà), situat a 1.423 m alt., al N del municipi, damunt el llogaret d’Erdo
.
L’església de Santa Coloma depèn de la parròquia de la Bastida de Bellera Al s XIII pertanyia a la baronia de Bellera
Salmanui
Despoblat
Despoblat de l’antiga baronia de Bellera, al Pallars Jussà, esmentat al s XIV.
les Franqueses de Vilafortuny
Despoblat
Despoblat del municipi de Vila-seca (Tarragonès), entre les Comes d’Ulldemolins, Vila-seca i Vilafortuny.
El terme subsistí fins a mitjan s XIX
Envall
Despoblat
Despoblat del municipi de la Torre de Cabdella (Pallars Jussà), a la vall Fosca, al fons d’una vall tributària, per l’esquerra, del Flamisell.
Pertangué a la senyoria del monestir de Gerri i a l’antic terme de la Pobleta de Bellveí
Enhorts
Despoblat
Despoblat i antiga possessió dels dominicans de Sant Jaume de Pallars, prop de la vila de Talarn (Pallars Jussà).