Resultats de la cerca
Es mostren 8 resultats
farga de Rossell
Farga
Antiga farga de la parròquia de la Maçana (Andorra), a la dreta de la ribera d’Ordino, aigua amunt de la confluència amb la riera d’Erts.
Ràmio
Borda
Nucli de bordes de la parròquia de les Escaldes-Engordany (Andorra), situat a la vall del riu Madriu, a 1555 m alt.
bordes de la Comella
Borda
Grup de bordes de la parròquia d’Andorra la Vella, a la dreta de la ribera de Pratprimer, en un planell que domina la vila, a la banda oposada de la Valira.
farga de l’Areny
Farga
Antiga farga, una de les cinc més importants d’Andorra, situada a 1 268 m d’altitud, a la dreta de la ribera d’Ordino, aigua avall i dins la parròquia d’Ordino.
El 1872 produí 96 t de ferro Utilitzava mineral procedent de les mines de Ransol Actualment és una serradora
bordes de Castellar
Borda
Grup de bordes de la parròquia d’Encamp (Andorra), a la dreta del riu d’Ensagens, prop de l’església de Sant Jaume dels Cortals
.
bordes de Mereig
Borda
Petit grup de bordes de la parròquia de Canillo (Andorra), en un coster, al vessant meridional del pic de Casamanya.
cortals del Soquer
Borda
Grup de bordes de la parròquia de les Escaldes-Engordany (Andorra), proper a Sant Miquel d’Engolasters.