Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
anunciant
Comunicació
Tota persona natural o jurídica que utilitza la publicitat per tal de fer conèixer i introduir, en un mercat determinat, els productes —normalment amb marca— que fabrica o comercialitza, o els serveis que desenrotlla, sempre amb una finalitat comercial.
En aquest terreny també poden tenir la qualitat d’anunciants l’administració pública, els organismes estatals o paraestatals, les corporacions locals, etc, quan se serveixen de la publicitat als fins esmentats En general, l’anunciant encomana la creació, l’execució i la distribució de la seva campanya publicitària a una agència de publicitat
Mitjans de comunicació 2018
Comunicació
Ràdio i televisió
Introducció Les fake news , les plataformes per a veure continguts en streaming , i la intromissió i influència dels conflictes polítics en el periodisme van marcar l’àmbit dels mitjans de comunicació l’any 2018 A Catalunya, el 2018 va portar la consolidació i lideratge de TV3 com a mitjà de referència al país, tot i els constants atacs que va rebre la cadena pública catalana durant tot l’any –aguditzats des de l’aplicació de l’article 155 contra les institucions catalanes– de polítics i mitjans de comunicació espanyols Fake news Les fake news , o notícies falses , van proliferar durant l’any…