Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
bàner
Comunicació
Electrònica i informàtica
Espai publicitari en una pàgina web, generalment de forma rectangular, que permet accedir al web de l’anunciant quan s’hi fa un clic.
Per tal de cridar l’atenció de l’usuari, els bàners fan un ús extensiu de les característiques gràfiques, i a vegades també del moviment i del so Si bé els bàners tenen l’efecte positiu d’ésser font d’ingressos molt útils si no imprescindibles per al manteniment de molts dels serveis gratuïts dins la xarxa, tenen dos efectes negatius importants D’una banda, augmenten el temps de càrrega de les pàgines web fins i tot hi ha casos en què un percentatge molt important del temps de càrrega de la pàgina web correspon al temps esmerçat en la càrrega dels bàners de l’altra, l’ús extensiu…
Mitjans de comunicació 2012
Comunicació
Ràdio i televisió
Durant l'any 2012, la triple crisi del món de la comunicació econòmica general, de model de negoci i de funció social dels mitjans es va expressar amb tota transparència i cruesa en l'àmbit local, nacional i global Després d'un llarg procés, el Parlament de Catalunya va nomenar els nous sis membres del consell de Govern de la CCMA © CCMA L'impacte de la crisi econòmica general va suposar una davallada dels ingressos publicitaris en tots els suports excepte a internet, i una reducció de les subvencions en els mitjans públics audiovisuals Per a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals…