Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
pagament per visió
Electrònica i informàtica
Comunicació
Modalitat de contractació televisiva que comporta a l’abonat d’una emissora el pagament d’una factura d’import variable calculada en funció del temps que ha estat consumint els programes oferts en aquest sistema.
Aquest tipus de servei l’ofereixen les plataformes de televisió digital, que a banda de posar a la disposició dels seus abonats tot un seguit de canals de televisió en funció de la quota mensual que paguen, també els presenta la possibilitat de comprar espectacles de manera puntual a través d’un canal de retorn telefònic, o, simplement, trucant per telèfon
Mitjans de comunicació 2012
Comunicació
Ràdio i televisió
Durant l'any 2012, la triple crisi del món de la comunicació econòmica general, de model de negoci i de funció social dels mitjans es va expressar amb tota transparència i cruesa en l'àmbit local, nacional i global Després d'un llarg procés, el Parlament de Catalunya va nomenar els nous sis membres del consell de Govern de la CCMA © CCMA L'impacte de la crisi econòmica general va suposar una davallada dels ingressos publicitaris en tots els suports excepte a internet, i una reducció de les subvencions en els mitjans públics audiovisuals Per a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals…