Resultats de la cerca
Es mostren 3 resultats
mesorrí | mesorrina
Antropologia física
Dit de l’individu amb el nas de tipus mitjà, l’índex del qual és de 47 fins a 51.
És característic de la raça mongòlida o dels individus que presenten trets mongòlics síndrome de Basedow
raça esquímida
Antropologia física
Raça del grup xantoderm integrada per individus de pell groguenca, als quals la taca pigmentària mongòlica no manca gairebé mai.
La talla és curta 1,58 a 1,63 m, el cos és massís i llarg, el pit ample, els membres curts el cap sol ésser dolicocèfal, amb la volta alta i carenada la cara és molt ampla, el nas curt i camús, els ulls i els pòmuls són clarament mongòlics, els cabells negres i llisos Ocupa tots els litorals àrtics d’Amèrica
raça centràlida
Antropologia física
Raça d’amerindis braquicèfals, de talla baixa, pell fosca, nas ample, dret o convex, extremitats curtes, front estret, alt i dret, boca grossa i ulls poc mongòlics.
Ocupa una part d’Amèrica, des d’Arizona i Nou Mèxic fins a Colòmbia