Resultats de la cerca
Es mostren 4 resultats
Mascar
Antiga caseria
Antiga caseria i actual zona d’estiueig del municipi d’Alfara de Carles (Baix Ebre), situada a la vall de Mascar, capçalera del barranc de la Figuera o de la Cervera, al vessant septentrional del Caro, prop del refugi de la UEC del Caro.
Els antics masos han estat convertits en llocs d’estiueig
el Cap Blanc
Antiga caseria
Antiga caseria del municipi de Teulada (Marina Alta), situada a llevant del nucli urbà vora la carretera de Calp a Moraira.
Actualment és ocupada per una zona residencial de població bàsicament estranjera procedent del nord d’Europa
Fanàdix
Antiga caseria
Antiga caseria de la zona costanera del terme de Benissa (Marina Alta) esdevinguda zona turística de població majoritàriament estrangera.
Alcàsser
Antiga caseria
Partida
Partida i antiga caseria del municipi del Poblenou de Benitatxell (Marina Alta), al límit amb el terme de Teulada.