Resultats de la cerca
Es mostren 3479 resultats
Rhein-Herne-Kanal
Canal de navegació
Via navegable d’Alemanya que constitueix la major artèria de transport del Ruhr i posa en comunicació l’Alemanya meridional amb la mar del Nord a través del Rin i del Mittellandkanal.
Té 38 km de llargària i uneix el Rin, vora Duisburg, amb el Dortmund-Ems-Kanal És capaç per a vaixells de 1 370 tones i hom hi transporta sobretot carbó
canal de Corint

Canal de Corint
Andrew and Annemarie (CC BY-SA 2.0)
Canal de navegació
Canal artificial de Grècia, construït en 1882-93, que travessa l’istme de Corint i posa en comunicació la mar Jònica amb l’Egea; té 6,34 km de llargada, entre 21 i 22 m d’amplada i 8 m de profunditat.
Bōdh Gayā

El Mahabodi de Bōdh Gayā
Eugene Kim (CC BY 2.0)
Temple
Budisme
Localitat de l’estat de Bihar, l’Índia, a uns 12 km de la ciutat de Gayā, on, segons la tradició, el Buda, sota un arbre pippala (Ficus religiosa), rebé la il·luminació.
Aviat l’arbre esdevingué meta de pelegrinatges dels adeptes a la nova religió, i al seu costat l’emperador Aśoka segle III aC erigí un famós stupa , del qual sols resta una part del recinte En el seu lloc, abans del segle VII, fou edificat el Mahabodi, monument visitat per un gran nombre de pelegrins de tot el món budista, que ha exercit una gran influència sobre l’arquitectura oriental
màquina
Electrònica i informàtica
Maquinari, especialment quan no inclou els elements de connexió i el cablatge dels ordinadors.
interactiu | interactiva
Electrònica i informàtica
Que és concebut a la manera d’un diàleg entre màquina i usuari (o una altra màquina).
taca catòdica
Electrònica i informàtica
En un tub de gas amb càtode d’arc, part lluminosa de la superfície del càtode on és concentrada l’emissió electrònica.
xiulet
Electrònica i informàtica
So agut i continu produït en els amplificadors, els receptors, etc, per diverses causes, molt variables.
xarxa en bucle
Electrònica i informàtica
Xarxa de distribució formada completament o principalment per circuits formant bucles o anells, els dos extrems dels quals són alimentats per la mateixa font, de manera que l’energia pot ésser fornida indistintament en l’un o l’altre sentit.
xarxa d’ordinadors
Electrònica i informàtica
Xarxa informàtica que consta de dos o més ordinadors interconnectats (teleinformàtica).
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina