Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
veïnatge universal
Sociologia
Concepció del món com un espai interdependent des del punt de vista cultural, econòmic, social i polític, que es basa en la difusió immediata de la informació a través dels mitjans de comunicació de massa.
Les noves tecnologies, i especialment internet, permeten la desaparició de les distàncies i l’apropament entre els fets locals i els globals
ecoconsum
Economia
Sociologia
Actitud compromesa amb una forma de consum que vetlla per una producció agrària sostenible i respectuosa amb el medi ambient, que no comprometi les opcions de les generacions futures.
En general, aquesta actitud ve acompanyada d’una defensa que l’acció econòmica ha de partir del nucli local i d’un tipus de proveïment preferentment autogestionat de productes ecològics o ecobiològics, fonamentalment aliments, i aposta per un apropament entre el món urbà i el rural, a través de la implicació de tots els agents —pagesos, elaboradors, distribuïdors i consumidors— en un mateix procés, basat en l’acceptació, el respecte i la confiança mútua