Resultats de la cerca
Es mostren 3 resultats
promoció de vendes
Economia
Acció comercial, de la publicitat, desplegada per l’empresa sobre els consumidors o intermediaris, per tal d’impulsar les vendes en general o d’un producte concret.
En són exemples els cupons, els regals, les degustacions, les demostracions, etc
Joan Mateu i Martínez
Economia
Comerciant i promotor comercial.
Fou un dels impulsors i cofundadors de la Fundació Barcelona Comerç, una organització creada l’any 2000 amb la finalitat de defensar el comerç de proximitat davant la irrupció de les grans superfícies i dels centres comercials, i de la qual era president des de l’abril del 2009 Aquesta organització s’articulava a través dels anomenats eixos comercials , que agrupaven el petit comerç en diverses zones de la ciutat Mateu era també representant d’un d’aquests eixos, el de Sant Andreu, on havia regentat una botiga de regals Impulsà diverses iniciatives com ara Comerç al carrer, les…
botiga a l’abast
Economia
Establiment comercial la superfície de venda del qual no supera els 500 m 2
, obert al públic almenys durant divuit hores al dia, en què es distribueixen llibres, diaris, revistes, productes d’alimentació, discs, vídeos, joguines, regals i articles diversos.