Resultats de la cerca
Es mostren 46 resultats
assilvestrat | assilvestrada
Botànica
Dit d’una planta silvestre que procedeix de llavor de planta cultivada.
núcula
Botànica
Fruit sec, indehiscent, monosperm, de pericarpi endurit i normalment petit.
Procedeix d’un ovari súper
gessamí blau

Gessamí blau
Ahodges7 (cc-by-sa-3.0)
Botànica
Jardineria
Planta enfiladissa de fulles simples, de la família de les plumbaginàcies, amb flors de color blau cel, conreada sovint als jardins mediterranis.
Procedeix del sud d’Àfrica
concaulescència
Botànica
Concrescència congènita d’un eix lateral amb la tija principal de la qual procedeix.
sempreviva
Botànica
Jardineria
Planta herbàcia anual, de la família de les compostes, de 40 a 120 cm d’alçada, de fulles lanceolades, acuminades, enteres i glabres, i de capítols solitaris, grossos i de color groc, amb les bràctees involucrals escarioses i brillants.
Procedeix d’Austràlia i és conreada en jardins
flor de papallona
Botànica
Jardineria
Planta herbàcia anual o biennal, de la família de les solanàcies, de 25 a 60 cm d’alçària, de fulles pinnatisectes i de flors grosses amb una corol·la bilabiada i molt lobulada que, per la forma i per la varietat de colors i de dibuixos, recorda una papallona.
Procedeix de Xile i és plantada en jardins
moc de gall dindi

Moc de gall dindi
Biodiversity Heritage Library (cc-by)
Botànica
Jardineria
Planta herbàcia anual, de la família de les poligonàcies, de 80 a 200 cm d’alçària, de fulles amplament ovalades i de flors vermelles, roses o blanques, agrupades en espigues penjants, les quals formen panícules llargament pedunculades.
Procedeix de la Xina i és molt decorativa
limba
Botànica
Tecnologia
Nom donat a diversos arbres tropicals de gran port del gènere Terminalia, apreciats per la seva fusta.
Procedeix en gran part del Congo i de Guinea Equatorial
flor de l’amor
Botànica
Jardineria
Planta herbàcia vivaç, de la família de les liliàcies, de fulles lanceolades de 20 a 35 cm de llarg i de flors blaves reunides en umbel·la sobre un llarg escap.
És plantada en jardins procedeix de la regió del Cap