Resultats de la cerca
Es mostren 4327 resultats
cova Remígia
Pintura
Prehistòria
Balma amb pintures rupestres de l’estil dit ‘‘llevantí’’ o dels pintors de les serres, al terme d’Ares del Maestrat (Alt Maestrat), que forma part del conjunt de pintures del barranc de la Gasulla.
L’escena principal representa un grup d’arquers
esquimotatge
Esport
En piragüisme, tècnica que permet de recuperar la posició de navegació després d’una bolcada, consistent a provocar una rotació de l’embarcació a l’entorn de l’eix longitudinal, amb l’ajut de la pala o de les mans.
xarxa
Esport
En el tennis, el voleibol i altres esports, malla col·locada al mig del camp de joc i per damunt de la qual hom ha de fer passar la pilota.
tap
Esport
En el basquetbol, acció i efecte d’interceptar la trajectòria de la pilota tirada a cistella per un contrari.
sobreimpressió
Cinematografia
Fotografia
Impressió de dues o més imatges diferents sobre una mateixa pel·lícula amb la finalitat d’aconseguir efectes especials.
Aquest trucatge, bàsicament fotogràfic, és emprat en el cinema i també en televisió
xassís digital
Fotografia
Xassís en el qual s’ha substituït la pel·lícula o les plaques fotogràfiques per un sensor digital d'imatge
.
voleibol de platja
Esport
Modalitat de voleibol que es juga amb equips de dos jugadors i que es practica en un camp delimitat a la sorra de la platja per una cinta que assenyala les línies de fons i les laterals.
En les competicions que no estan reglades per la Federació Internacional de Voleibol, els equips poden estar formats per tres o quatre jugadors i poden ésser mixts
surf de neu

Surf de neu
© Corel - Richard Schabl
Esport
Modalitat d’esquí que consisteix a lliscar per la neu mantenint l’equilibri damunt d’una planxa de fusta, plàstic o qualsevol altre material.
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina