Resultats de la cerca
Es mostren 90 resultats
Sant Narcís
Barri
Barri residencial de la ciutat de Girona.
Situat al SW de la ciutat, tingué l’origen en una actuació urbanística de caràcter oficial, basada en un model de barri d’habitatges unifamiliars Posteriorment, i en zones de terrenys marginals no afectades per la urbanització originària, s’ha produït una construcció molt desordenada, amb excés de densitat i desvirtuant el sentit inicial del barri
Sant Mateu
Veïnat
Veïnat del municipi de Sant Jordi Desvalls (Gironès), al N del terme.
Sant Llorenç

Veïnat de Sant Llorenç, a Llagostera
© Fototeca.cat
Veïnat
Veïnat del municipi de Llagostera (Gironès), uns 3 km al S de la vila, a la dreta de la riera de Gotarra.
Sant Cristòfol
Veïnat
Veïnat del municipi de Llambilles (Gironès), al S del terme, centrat pel santuari del mateix nom.
la Roureda
Veïnat
Veïnat del municipi de Sant Gregori (Gironès), a la dreta del Ter, al sud del poble de Domeny, de la parròquia del qual depèn.
la Rodona
Veïnat
Veïnat del municipi de Girona, fins el 1963 del de Santa Eugènia de Ter.
Forma part del sector d’expansió de la ciutat i forma un continu urbà amb els nuclis pròxims de Santa Eugènia i de Salt
Peradalta
Veïnat
Veïnat del municipi de Sant Martí de Llémena (Gironès), situat a l’esquerra de la riera de Llémena, aigua amunt de Llorà, al pla de Sant Joan.
Hi ha les esglésies de Sant Joan i de Sant Mer
Penedes
Veïnat
Veïnat disseminat del municipi de Llagostera (Gironès), al NE del terme, a la capçalera de la riera de Banyaloques.
L’antiga parròquia de Sant Hipòlit esdevingué sufragània de la de Llagostera Hi ha fonts d’aigües medicinals aigua de Penedes , bicarbonatada, càlcica i ferromanganosa Entre les diverses masies destaca can Llambí, que posseeix un dels principals patrimonis surers de la comarca
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Pàgina següent
- Última pàgina