Resultats de la cerca
Es mostren 10 resultats
Tapis
Barri
Barri de Figueres (Alt Empordà), sorgit al NE de la ciutat, al llarg de la carretera a Portbou, que s’estén fins al terme de Vilabertran.
N'és l’eix el carrer de Tapis
el Puig
Barri
Barri del municipi de Sant Mori (Alt Empordà), situat a la part nord del nucli del Castell; començà a poblar-se al s XVIII.
Donà nom al municipi l’any 1937
el Port de Llançà
Barri
Barri marítim del municipi de Llançà (Alt Empordà), situat al S de l’estuari de la riera de la Valleta.
Antic lloc de pescadors, ha esdevingut centre turístic i residencial estiueig, que tendeix a unir-se amb la vila A mig camí s’aixeca el santuari de la Mare de Déu del Port , bastit el 1691, sufragani de la parròquia
el Poblenou
Barri
Barri residencial de la ciutat de Figueres (Alt Empordà), situat al SW del nucli urbà, limitat al N per la carretera d’Olot.
Trastevere

Piazza Santa Maria a Trastevere (Roma)
© Fototeca.cat
Barri
Barri de Roma, a la riba dreta del Tíber, al peu del mont Gianicolo, al S de la Ciutat del Vaticà.
Molt popular, és conegut turísticament pels seus carrers que conserven l’aire de la Roma medieval i renaixentista i locals Hi ha, entre altres esglésies, la de Santa Cecília i de Sant Crisògon, com també la presó de Roma Regina Caeli
Camp de Mart
Barri
Terreny situat al marge esquerre del Tíber, fora del pomoerium de Roma, reservat en un origen a maniobres militars i a la reunió dels comitia centuriata.
A partir de Cèsar i sobretot des d’August hi foren construïdes una sèrie d’edificacions teatre de Pompeu, el mausoleu d’August, l' Ara Pacis Augustae , el panteó, termes, temples, diversos arcs de triomf que convertiren el sector en un dels conjunts monumentals més importants de l’Imperi
Bagnoli
Barri
Barri industrial de Nàpols, Itàlia.
Hi ha indústria siderúrgica i fàbriques de ciment
els Límits
Barri
Barri del municipi de la Jonquera (Alt Empordà), a la frontera francoespanyola.
Forma un sol nucli urbà amb el poble del Pertús Vallespir, del qual el separa només la carretera general El comerç caracteritza la seva activitat