Resultats de la cerca
Es mostren 2 resultats
la Font
Santuari
Santuari (la Mare de Déu de la Font, o de la Font del Barranc) del municipi de Castellfort (Ports), 4 km al sud de la vila, al fons d’un barranc, afluent de la canada d’Ares.
La primitiva capella, gòtica, fou ampliada el 1502, el 1522 i el 1650 A l’hostal hi ha pintures murals del tipus de les de Sant Pau d’Albocàsser
Sant Sebastià
Santuari
Santuari del municipi de Vinaròs (Baix Maestrat), al NW de la ciutat, al vessant oriental d’un puig que s’alça a l’esquerre del riu Cérvol, dedicat a Sant Sebastià i a la Mare de Déu de la Misericòrdia, patrons de Vinaròs.
La imatge de la Mare de Déu hi era venerada des del s XIII, quan aquest territori pertanyia al terme de Peníscola Al s XVII fou declarada patrona de Vinaròs i votada la festa anual 1689 l’església fou refeta aleshores i, encara, ampliada en 1715-21