Resultats de la cerca
Es mostren 98 resultats
Safra
Caseria
Caseria del municipi de Monòver (Vinalopó Mitjà), al SW de la ciutat.
el Rodriguillo
Llogaret
Llogaret del municipi del Pinós de Monòver (Vinalopó Mitjà), al sud de la vila, vora la ratlla de Castella.
alt de Peret
Muntanya
Contrafort (979 m) meridional de la serra de l’Arguenya, que forma una mola al límit dels termes de Petrer (Vinalopó Mitjà) i de Castalla (Alcoià).
el Paredó
Caseria
Caseria del municipi del Pinós de Monòver (Vinalopó Mitjà), al NW de la vila.
Palomaret
Caseria
Partida
Partida i caseria del municipi de Petrer (Vinalopó Mitjà), al SE del terme.
Puça
Caseria
Partida
Caseria i partida del municipi de Petrer (Vinalopó Mitjà), al sector oriental del terme, al vessant meridional del Maigmó.
Poublanc
Llogaret
Llogaret del municipi de Montfort (Vinalopó Mitjà), al N del terme.
És l’únic nucli de poblament de llengua catalana de la comarca
Santa Bàrbara
Caseria
Caseria del municipi de Petrer (Vinalopó Mitjà), al NW de la vila, a l’esquerra del Vinalopó.
balneari de les Salinetes
Balneari
Caseria
Antic balneari i caseria del municipi de Novelda (Vinalopó Mitjà), al N de la ciutat, al límit amb el terme d’Elda i de Petrer (una part de la caseria és en aquest darrer terme).
Les deus d’aigües minerals, clorurades, sulfatoses bicarbonatades, sorgeixen a 20°C L’establiment balneari fou inaugurat el 1858
cabeç de la Sal
Dom diapíric (893 m) del municipi del Pinós de Monòver (Vinalopó Mitjà), que domina la vila pel SE.
Té fonts salabroses i importants jaciments de sal explotats des d’antic Modernament una companyia porta la salmorra per una canonada a les salines litorals de Torrevella
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina