Resultats de la cerca
Es mostren 2437 resultats
Tolomó
Caseria
Caseria del municipi d’Asp (Vinalopó Mitjà), al SW del terme, al límit amb el terme de Crevillent (Baix Vinalopó).
La rambla de Tolomó , que neix al Fondó de les Neus Valls de Vinalopó i passa entre aquesta caseria i la de l’Ofra, és tributària, per la dreta, de la rambla de Tarafa
coll de la Teixeta
Collada
Depressió (546 m alt.) de la serralada que separa el Camp de Tarragona (terme de Duesaigües) del Priorat (terme de Pradell de la Teixeta), entre la serra de Puigcerver i la de Pradell, per on passa la carretera de Tarragona i Reus a Falset i Gandesa.
rambla de Tarafa
Riera
Curs d’aigua intermitent, afluent, per la dreta, del Vinalopó, que neix dins el terme del Pinós de Monòver (Vinalopó Mitjà), a la mateixa ratlla de Castella, i després de travessar els termes de Monòver i la Romana de Tarafa s’uneix al seu col·lector al límit dels de Novelda i Asp (Vinalopó Mitjà).
la Solana de l’Alguenya
Caseria
Caseria del municipi de l’Alguenya (Vinalopó Mitjà), a l’W del terme, al límit amb el de Pinós i al límit occidental del País Valencià.
Té una capella dedicada al Sagrat Cor
Socompa
Volcà
Volcà dels Andes, situat entre la província argentina de Salta i la regió xilena d’Antofagasta (6 031 m).
Siuranella
Morrot (755 m) de les muntanyes de Prades que domina el torrent d’Estopinyà, enfront del cingle de Siurana de Prades, dins el municipi de Cornudella de Montsant (Priorat).
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina