Resultats de la cerca
Es mostren 180 resultats
necessitats educatives especials
Educació
Necessitats d’atenció educativa adaptada, temporal o permanent, que pot tenir un alumne per a assolir, al màxim possible, els objectius establerts en el currículum de l’educació obligatòria per al conjunt de l’alumnat.
Les necessitats educatives especials poden ser derivades de discapacitats psíquiques, motrius o sensorials, de malalties greus —transitòries o permanents— que interfereixen en el procés d’aprenentatge, de condicions personals de sobredotació o de causes associades a la història educativa i escolar L’alumnat amb necessitats educatives especials s’escolaritza, en principi, en centres docents ordinaris Tanmateix, si es considera que, per l’especificitat dels recursos que requereix, no pot ésser atès en un centre docent ordinari, l’escolarització es duu a terme en…
Can Vilallonga

Can Vilallonga
Josep Maria Viñolas Esteva (CC BY 2.0)
Masia
Masia del municipi de Cassà de la Selva (Gironès).
Actualment acull diverses activitats educatives dirigides pel Consorci de les Gavarres, una entitat creada el 1998 amb l’objectiu de protegir i gestionar l’Espai d’Interès Natural les Gavarres
Saló de l’Ensenyament
Certamen que se celebra anualment a la Fira de Barcelona des del 1990.
Exposa totes les ofertes educatives que poden escollir els estudiants Fins el 1995 fou organitzat per la Generalitat de Catalunya, i a partir del 1996 per la Fira de Barcelona
Ichikawa
Ciutat
Ciutat del ken de Chiba, a l’illa de Honshū, Japó.
Situada a la vora del riu Yôrô, enfront de Tòquio, de la qual constitueix una àrea suburbana residencial Formada per la fusió d’Ichikawa, Yakata i Nakayama, exerceix funcions educatives i també té indústria lleugera
Henry Barnard
Educació
Història
Política
Educador i polític nord-americà.
Dirigí l’"American Journal of Education” 1855-81, des d’on féu conèixer les teories i les pràctiques educatives europees Hom el considera, juntament amb Horace Mann, un dels reorganitzadors del sistema educatiu dels EUA
multimèdia
Electrònica i informàtica
Dit de les aplicacions o dels sistemes informàtics que combinen text, gràfics, so i vídeo, i que permeten un cert grau d’interacció amb l’usuari.
Les aplicacions més habituals són per a activitats educatives cursos d’idiomes, enciclopèdies, etc o lúdiques jocs, guies de viatges, etc, però la introducció gradual de noves prestacions correu electrònic, xarxes informàtiques, etc va estenent-ne l’àmbit
Teréz Brunswick de Korompa
Educació
Pedagoga hongaresa.
Influïda per Pestalozzi i per Samuel Wilderspin, l’obra dels quals conegué personalment, el 1828 fundà els primers jardins d’infants a Hongria amb el nom d' Angyalkert ‘Jardí dels àngels’ Féu donació de tota la seva fortuna per a la creació d’escoles i per a d’altres institucions educatives
YMCA
Sigla de l’organització anglesa Young Men’s Christian Association (‘Associació Cristiana de Joves’), fundada a Londres l’any 1884 per G.Williams a fi de resoldre els problemes de la joventut.
D’origen protestant, ha tingut sempre una preocupació per l’ecumenisme La seva difusió per tot el món és molt considerable actualment té més de dos milions de membres i desenvolupa tota mena d’activitats culturals, assistencials, recreatives, educatives, religioses Hi ha una branca femenina, amb el nom de Young Women's Christian Association YWCA
EURYDICE
Educació
Xarxa d’informació sobre l’educació a Europa, creada l’any 1980 per la Comissió Europea.
El seu objectiu fonamental és recopilar, actualitzar i difondre entre els responsables i actors de l’educació informacions i anàlisis sobre els diferents sistemes i polítiques educatives dels estats membres de la Unió Europea, dels estats membres de l’espai econòmic europeu i els estats candidats a integrar-se a la UE Té la seu a Brusselles
alumnat d’incorporació tardana
Educació
Alumnat procedent d’altres països que s’incorpora a les escoles de Catalunya amb desconeixement de les dues llengües oficials.
Aquest alumnat, que es pot incorporar en qualsevol moment del curs, ha de ser objecte d’una atenció especial per part dels centres per a facilitar-li la integració en la vida escolar i la participació en les activitats educatives ordinàries Els centres on es produeix aquesta incorporació tardana d’alumnes han de tenir un pla d'acollida específic per a aquest alumnat
Paginació
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- Pàgina següent
- Última pàgina