Fou redactor en cap d’“El Cuento del Dumenche” (1914-19), on publicà algunes narracions, i col·laborà a “Pensat i Fet”, “Teatro Valencià” (1925) i “La Matraca” (1916), entre d’altres. Fou un dels fundadors de “Nostra Novel·la” (1930). Es destacà com a autor de sainets, bé que tractà d’introduir la comèdia en el teatre valencià. Entre les seves peces cal esmentar El pati dels canyarets (1914), L’oroneta de plata (1914), Eh, la beta (1917), El carreró de la llanda (1917), Pilareta... miramos (1931), No és per ahí (1926), El tenedor de Cullera (1926), etc.; i entre les publicades, València és teua (1962), El sol de la “Bolseria” (1962), La bella dona. Òpera flamenca (1963), Gildo (1965) i La masia de Macià, amb la qual obtingué el premi València de literatura (1952). Fou director artístic d’alguns teatres valencians. Amb Maximilià Thous i Orts escriví La sombra del Miguelete (1914), A la vora del riu, mare (1919), sarsueles amb música de Miquel Asensi, i La bella codony (1916).
- Carbó, F. i Cortés, S. (1997), p. 187-191
- Sanmartín Sáez, J. (1997), p. 333-346
- Sirera, J.Ll. i Sirera, R. (1993).