Estudià cinema a l’Escola d’Estudis Artístics de l’Hospitalet de Llobregat i debutà com a meritori en les primeres i renovadores produccions de Pepón Coromina, L’obscura història de la cosina Montse (1976-77, Jordi Cadena), segons l’obra homònima de Joan Marsé, i com a auxiliar en tres films de Josep Joan Bigas Luna, "Bilbao" (ídem v. o. , 197778); Caniche (1978-79) i Renacer (Reborn, 1980-81), sota les ordres del també muntador Anastasi Rinos. També treballà en el primer film de la muntadora Teresa Font, Asesinato en el Comité Central (1981, Vicente Aranda). Fou muntador en cap de diversos curts i treballs publicitaris (1983-85), i debutà amb el llarg La rossa del bar (1986, Ventura Pons), de qui posteriorment edità Puta misèria! (1988). També treballà amb Antoni Verdaguer en L’escot (1986) i La teranyina (1989-90); amb J. Cadena en La senyora (1987) i en el telefilm Només per tu (2000); amb Carles Balagué en Mal d’amors (1992) i Assumpte intern (1995), i amb Agustí Villaronga en El passatger clandestí (1995), a banda de telesèries com Tot queda en família (1985) i Un día volveré (1990-91, Francesc Betriu). A partir del 1992 compaginà el seu treball cinematogràfic i publicitari amb la docència en diferents centres i universitats.
1987 Material urbà, J.Bayona.
1987-88 L’aire d’un crim, A.Isasi-Isasmendi.
1989 Sauna, A.Martín.
1993 Historias de la puta mili... El flim [sic], M.Esteban.
1996 Una piraña en el bidet, C.Pastor.