Filla de l’actor i director Fèlix de Pomés, s’inicià com a actriu infantil en el teatre i debutà en el cinema a La malquerida (1940, José Luis López Rubio). Després el seu pare li donà dos papers importants en els dos únics films que dirigí: Pilar Guerra i La madre guapa, tots dos del 1941, que la convertiren en una estrella popular del cinema espanyol de la dècada del 1940 gràcies a la dolcesa i la sensibilitat de les seves interpretacions. Destacà especialment en la comèdia. La bona acollida popular i de la crítica que tingué Huella de luz (1942, Rafael Gil), en què actuà, li permeté treballar amb els millors directors d’aquells anys, tant a Madrid com a Barcelona: Noche fantàstica (1943, Lluís Marquina); El abanderado (1943, Eusebio Fernández Ardavín); Te quiero para mí (1944, Ladislao Vajda); La torre de los siete jorobados (1944, Edgar Neville), i en films independents com ara La sirena negra (1947, Carlos Serrano de Osma) i Vida en sombras (1947-48, Llorenç Llobet i Gràcia). Durant la dècada següent, alternà l’escenari amb la pantalla i actuà a les ordres de directors de prestigi com ara Ricard Gascon (1950, Correo del Rey), Francesc Rovira i Beleta (1950, Luna de sangre), Juli Coll (1955, Nunca es demasiado tarde) i José María Forqué (1957, Amanecer en Puerta Oscura). També feu de mare del protagonista a Marcelino, pan y vino (1954, L. Vajda). Al final de la dècada del 1960 es retirà.
1942 La culpa fue del otro, I.F.Iquino.
1944 La noche del martes, A.Santillán.
1946 El centauro, A.Guzmán Merino.
1947 La muralla feliz, E.Herreros.
1948 Encrucijada, P.Lazaga.
1950 Ley del mar, M.Iglesias.
1954 Viento del norte, A.Momplet.
1956 No estamos solos, M.Iglesias.
1957 Un ángel pasó por Brooklyn, L.Vajda.
1960 Ama Rosa. L.Klimovsky.
1964 Historia de una noche, L.Saslavsky.