D’adolescent visqué a Barcelona, però el 1926 es traslladà a Sabadell i treballà en el camp del reportatge, en el qual es consolidà més tard professionalment com a fotògraf d’estudi. A la dècada del 1930 s’inicià en el cinema amateur, en què destacà pel seu humor i el seu virtuosisme tècnic. Diverses obres seves guanyaren nombrosos guardons: Las aventuras de Situ, medalla d’honor al Concurs nacional del CEC 1936 (millor film i millor fotografia); Érase una vez, premiat el 1945 pel CEC (millor utilització dels recursos tècnics, millor film infantil, etc.); el 1946 tornà a guanyar la medalla d’honor i el premi a la millor qualitat fílmica per Canarios, cinta que fou seleccionada per a representar Espanya en el Concurs internacional de la UNICA, en què obtingué el tercer lloc en l’apartat de documentals. El 1947 realitzà La cámara soñadora, que tornà a guanyar la medalla d’honor del Concurs nacional del CEC, i també fou escollida per a representar Espanya a la UNICA; el film fou inclòs en la I Setmana de Cinema Amateur, organitzada el 1958 pel Departament de Filmologia del Consell Superior d’Investigacions Científiques, dedicada a Catalunya. Després continuà vinculat a l’amateurisme com a membre de jurats, i el 1962 elaborà un documental sobre les riuades al Vallès.
1944 Homenaje a la vejez (curtmetratge documental).
1946 Emilín (CM).
1962 La noche del martes (CM).
TORRELLA, J. i BEORLEGUI, A.: Sabadell, un segle de cinema. Fundació Amics de les Arts i de les Lletres de Sabadell 1996.