Treballà al saló La Maravilla del Paral·lel com a mim. El 1905 intervingué en dos films de Segundo de Chomón, Los sitios de Chile i Juanito el Forzudo. Després treballà per als millors directors i per a productores com ara Films Barcelona i Iris Films, actuant en gairebé tots els títols d’Adrià Gual del 1914, ja que en fou col·laborador al Teatre Íntim: El alcalde de Zalamea; Misterio de dolor; La gitanilla; Los cabellos blancos; Linito por el toreo; El calvario de un héroe i Un drama de amor. Albert Marro el contractà com a actor de la Hispano Films, on treballà deu anys. Destacà en títols com La Dolores (1908, Fructuós Gelabert i Enric Giménez); Mar i cel (1910-11, Narcís Cuyàs) i Los misterios de Barcelona (1915-16, Joan Maria Codina i A. Marro). El 1915, convençut per Chomón, marxà a Itàlia per treballar a la Itala Films de Torí, Ambrosio Films, Pasquali i Cines, amb actrius com Itala Almirante i Maria Jacobini i sota les ordres de Febo Mari, Emilio Ghione, Augusto Genina i Mario Almirante en una seixantena de produccions. El 1923 decidí tornar a Barcelona, però la mala situació del cinema a Catalunya l’obligà a marxar a París, on fou actor assidu en les filmacions de Benito Perojo, entre d’altres. L’arribada del sonor el relegà a papers secundaris, i es dedicà cada cop més a la tasca de maquillador. L’última cinta com a actor fou Don Juan de Serrallonga (1948, Ricardo Gascón). Com a maquillador destaquen Barrios bajos (1937, Pedro Puche); Altar Mayor (1943, Gonzalo Delgrás) i El final de una leyenda (1950, R. Gascón). La seva dona fou la maquilladora Luisa Pedrola.
1909 Guzmán el Bueno, F.Gelabert i E.Giménez.
1910 Don Álvaro o la fuerza del sino, N.Cuyàs.
1914 Ana Kadova, F.Gelabert i O.Mulhauser.
1916 Rosalinda, A.Marro i R. de Baños; La secta de los misteriosos, A.Marro (tres ep.).
1917 Elva, A.Marro (sis jornades).
1922 J’ai tué, R.Lion.
1923 Para toda la vida, Benito Perojo.
1924 El martirio de vivir, E.Santos; Pedrucho, H.Vorins.
1926 Malvaloca, B.Perojo; El negro que tenía el alma blanca, B.Perojo.
1930 La bodega, B.Perojo; El embrujo de Sevilla, B.Perojo.
1931 Entre noche y día, A. de Courville; La pura verdad, M.Romero.
PIQUERAS, J.: El veterano Joaquim Carrasco, "Popular Film", núm. 213, 1930, p. 4-5.