Es llicencià en història de l’art i obtingué el Certificate in Film a la Universitat de Nova York. Produí diversos curts com Biorxa (1994, Lydia Zimmermann); fou secretària de rodatge, ajudant de producció i de direcció, respectivament, en És quan dormo que hi veig clar (1986-88, Jordi Cadena) i Rateta, rateta (1989, Francesc Bellmunt). Realitzà quatre curts: Clara Foc (1992); The Professional (1993); Dear Mother (1993) i Escrito en la piel (1994); i l’episodi "Vista" del film col·lectiu El domini dels sentits (1996). El seu primer llarg fou Dones (Nosotras, 2000), amb guió del seu company sentimental Jordi Cadena i basat en el llibre homònim d’Isabel-Clara Simó. Es tracta d’un film coral, en el qual catorze dones de diferent classe social i edat entrecreuen les vides, amb la presència de les actrius Mercè Sampietro, Eulàlia Ramon i Eva Santolària. El 2002 dirigí el telefilm Fragments, amb Sílvia Munt i E. Ramon. El 2004 debutà en la direcció teatral amb Amor matern, d’August Strindberg. I s’autoconfessà a través del text "La eterna búsqueda" (III Encuentro de Nuevos Autores. 47 Seminci, Valladolid 2002, p. 11-18).