Amb una gran vocació artística en el camp de la il·lustració, abandonà els estudis de filosofia i lletres el 1940. Fou deixeble de l’escenògraf Josep Mestres i Cabanes, al taller del qual practicà la professió durant dos anys, i una vegada obtingut el títol a l’Institut del Teatre de Barcelona (1952). La seva afició pel teatre el portà també a fer de director, autor i intèrpret. El 1961 inicià la seva activitat en el món del cinema d’animació als estudis Buch-Sanjuán, durant l’època daurada del dibuix animat publicitari. També dirigí (1963-68) la delegació a Barcelona dels estudis Moro de Madrid, on formà un eficaç equip dedicat a la realització d’espots i curts publicitaris per al cinema i la televisió. Per a aquest mitjà rodà episodis de la sèrie Mic & Mac, dels EUA, i treballà per primer cop amb Robert E. Balser, el seu futur soci. El 1969, contractat pels estudis de Francesc Macián com a director de producció, realitzà cintes publicitàries per a l’Amèrica Llatina i portades i crèdits animats per a llargs espanyols d’imatge real, com Las piernas de la serpiente (1970, Joan Xiol) i El ojo del huracán (1971, José María Forqué). A partir del 1970, s’establí pel seu compte i es dedicà a l’animació, els trucatges i els efectes especials per a diferents productores i empreses publicitàries. El 1972 treballà com a director d’animació per a la sèrie nord-americana Jackson Five, on tornà a col·laborar amb R. E. Balser. Conjuntament amb aquest i amb Lluís Garcia Rodríguez, el 1973 fundà l’estudi de dibuixos animats Pegbar Productions, en el qual fins el 1992 exercí el càrrec de director artístic i de producció. Durant aquests vint anys, els Pegbar esdevingueren un dels estudis d’animació espanyols més importants, a més de ser els primers a treballar per a altres països (EUA, Gran Bretanya, França, Suècia). Realitzaren bona part del llarg El lleó, la bruixa i l’armari (The Lion, the Witch and the Wardrobe, 1978-79, Bill Meléndez) i també força curts, portades, crèdits, sèries, espots i cintes publicitàries per a cinema i televisió, alguns dels quals els valgueren diferents guardons. També produí "La doncella guerrera" (1977), de la sèrie European Folk Tales. Altres sèries són: Kid Power (1973); El comte de Montecristo; Funny Face (1979-80); Charlie Brown (1982-83, B. Meléndez); Barney’s (1988-89), i El fantàstic món d’en Minus (1990-92). Entre els seus principals col·laboradors destaquen Josep Lluís Torres, Carme Moliné, Isabel Belio, Valentí Domènech, Elvira León, Enric de Manuel, Neus Gòrriz o Rosa Maria Pérez. D’altra banda, fou un dels membres fundadors d’ASIFA-Catalunya, i a partir del 1987 es dedicà a l’ensenyament de les tècniques del dibuix animat a l’escola privada Createcnia de Barcelona. Un cop jubilat el 1992 escriví un text didàctic sobre el dibuix animat (inèdit).