Dibuixant i grafista, després de dirigir l’escenografia d’Una mujer en un taxi (1944, Joan Josep Fogués), Ignasi F. Iquino el contractà el 1950 per a exercir d’escenògraf als seus estudis amb obres com: Almas en peligro (1951, Antonio Santillán); El sistema Pelegrín (1951), El Judes (1952) i ¡Buen viaje, Pablo. . . ! (1959), tots tres d’Iquino; i La canción del penal / Un balle suffit (1954, Jean Sacha i Joan Lladó). El mateix Iquino li facilità el salt a la direcció amb La montaña sin ley (1953) i el documental Barcelona gran ciudad (1954), seguits de Sitiados en la ciudad (1955) i les comèdies Botón de ancla en color (1960), Los claveles (1960) i Las estrellas (1961), i el musical infantil Un demonio con ángel (1962). Canvià de registre amb la crònica negra Crimen (1963) i els melodrames reformistes El precio de un asesino (1963) i La chica del autostop (1964), a més de cedir el seu nom a les versions espanyoles de les coproduccions amb Itàlia Fra Diavolo / I tromboni di fra’ Diavolo (1962, amb Giorgio C. Simonelli) i El halcón del desierto / La magnifica sfida (1965). En la dècada dels setanta, abandonà el cinema per la televisió (Las rebajas de Sebastián, 1974; Lecciones de inglés; Estudio uno; etc.), mitjà on fou realitzador fixe de TVE. En retirar-se, fundà amb la seva esposa, Maria Gustafsson, la productora The Missing Piece. Publicà les seves memòries Memorias de un viejo adolescente (2015).