Autodidacte, treballà a la impremta Garrell i al Laboratori Institut Biològic Llatí de Barcelona. Després es traslladà a Tui per treballar en uns laboratoris lactis. Tan diversos com els seus oficis foren els seus invents, la majoria fallits, com ara el cinema en tres dimensions. El 1921 creà la productora Grano Films. En el camp cinematogràfic rebé la influència de l’italià Alfredo Mateldi Belli, que el 1922 muntà una acadèmia de cinema a la Unió Liberal de Granollers. Com a director, realitzà tres films. El primer fou Campeón por amor. Cinta cómica (1921), interpretada per ell i Fanny Toms, entre d’altres, amb Xixu (epigrafista) i Josep Bosch (càmera). Després rodà el documental Granollers industrial (1922), en col·laboració amb Mateldi, que inclou publicitat fixa i en moviment, a més de notables imatges de la història de la ciutat, com ara els tallers Botey i el laboratori d’anàlisi d’aigües del Dr. Canal. Ama a tu mujer (1923) és, formalment, el més interessant dels tres, ja que utilitzà viratges de colors i la manipulació de la imatge. Fins i tot ratllà alguns fotogrames per aconseguir que es fessin les estrelles quan es donaven un cop de puny. Dagà en fou el director i protagonista, juntament amb Amparo Fàrvaro, i tingué el mateix equip tècnic que el primer film. Després d’aquest treball Dagà abandonà el cinema.
BOTEY, L. i MEDALLA, J.: "El cinema a Granollers; noves aportacions", Ponències. Anuari del Centre d’Estudis de Granollers. Associació Cultural (AC), Granollers 1997, p. 11-43.
GARRELL, A.: El cinema a Granollers. Publicacions "La Gralla". Granollers 1933, vol. VII, p. 99-106; Granollers, vila oberta. Miquel Arimany Editor, Granollers 1960.
SALA, E.: "Notes per a una història del cinema a Granollers (Ponència, 9 de desembre de 1960)", Fons bibliogràfic de cinema cedit per Esteve Sala i Cortès a l’Associació Cultural de Granollers. AC, Granollers 1994, p. 35-47.