Estudià al Centre Calassanç dels Escolapis de Sarrià que esdevingué l’ESCAC, on s’especialitzà en direcció de fotografia (1990), i hi donà classes durant el període 1991-99. El 1993 realitzà un curs de perfeccionament a la Universitat de Belles Arts de Budapest i debutà il·luminant curts com Walter Peralta (1993, Jordi Mollà), nominat al Goya 1993 i premi a la millor fotografia als festivals de Jerusalem i Girona; Doctor Curry (1997, David Alcalde), millor fotografia als festivals d’Alcalá de Henares i Girona, i Génesis (1998, Nacho Cerdá), nominat al Goya 1998. Però el reconeixement l’aconseguí gràcies a la il·luminació densa i fosca d’Els sense nom (1998, Jaume Balagueró), director amb qui també treballà en la superproducció de la Filmax, Darkness (2001-02). Per a la mateixa marca cofotografià, amb Jaques Haitken, els films Faust, la venjança està en la sang (1999-2000, Brian Yuzna), i Intacto (2001, Juan Carlos Fresnadillo), que fou guardonat en l’edició 2002 de Cinespaña (Tolosa de Llenguadoc).
1995 Andrea, H.Bonnín i S.Casamitjana.
1996 La ciutat de la sort, J.Balagueró (pilot tv); "Olfacte", ep. d’I.Gardela del film col·lectiu El domini dels sentits.
1997 Bomba de relojería, R.Grau.
2002 La gran aventura de Mortadelo y Filemón, J.Fesser; Palabras encadenadas, L.Mañà.
2003 The Machinist, B.Anderson; Oxígeno, Á.Fernández Armero.
2004 Fràgil (Fragile), J.Balagueró.