Estudià al Conservatori de Música de Barcelona, centre on obtingué el títol superior de piano i violoncel. Els seus interessos el portaren a ampliar els seus coneixements a l’estranger i estudià harmonia i jazz per a piano a Harstad (Noruega). Durant els primers anys de la seva carrera musical es dedicà bàsicament a la interpretació de jazz i estigué al capdavant de formacions com Blaumarí o Carles Cases Quartet. A més, també produí i arranjà obres de diferents cantautors, especialment de Lluís Llach. Creador d’una obra musical lligada sobretot al cinema, les seves composicions evidencien la constant recerca d’un estil, basada, entre altres elements, en l’estudi de la música barroca, romàntica, el rock, el jazz i la música no occidental. En un viatge a Cuba conegué el compositor cubà Alfredo Gómez Alonso, amb qui estudià composició i orquestració. Algunes de les seves bandes sonores han estat aclamades per destacats compositors del gènere, entre ells M. Jarre i P. Doyle, i han acompanyat films produïts tant a Europa com als Estats Units. Entre aquests tipus de composicions sobresurten les d'El río que nos lleva (Antonio del Real 1989), Havanera 1820 (Antoni Verdaguer 1992), Mi nombre es sombra (Gonzalo Suárez 1996), Amic/ Amat (Ventura Pons 1998) i Ave Maria (E. Rossoff 1999).