El 1924 començà a treballar a l’Empresa Nilo Masó, fabricant de la marca Alpha. El seu primer títol destacat fou el de campió de Catalunya (1927) al Velòdrom de Sants. No gaire més tard aconseguí el tercer lloc en el Campionat d’Europa en 350 cc (1928). A partir del 1934, pilotà una Velocette. Fou campió d’Espanya de 350 cc (1934) i de 500 cc (1932, 1934), del Campionat de Catalunya en circuit i carretera (1932), en 350 cc, 500 cc i sidecar en 500 cc (1933), campió del Gran Premi de Barcelona en 350 cc (1934), i aconseguí el segon lloc en 500 cc el mateix any, i també fou campió de la cursa de l’Arrabassada (1928, 1931, 1949, 1950). En l’àmbit internacional fou campió del Gran Premi de Marsella (1932, 1933, 1934), de Carcassona (1932), Estoril (1933), Maurice de Foin (1934) i obtingué la segona posició en el Gran Premi d’Europa d’Itàlia (1930), a l’Esbraftal Hiolowist de Txecoslovàquia (1930) i a Cominges (1933). Participà en el Tourist Trophy d’Holanda (1933, 1934), en el de l’Illa de Man (1933) i en el d’Anglaterra (1934). Acabada la Guerra Civil tornà a participar en diverses curses pilotant una Guzzi. Fou campió d’Espanya de 250 cc (1950) i guanyà diferents grans premis com el de Barcelona (1949), Madrid (1949, 1950), Sant Sebastià, (1949), Alacant (1949, 1950, 1952), Màlaga (1950), Múrcia (1951) i Mallorca (1951). El 1952 fou tercer en el Gran Premi Internacional de San Remo, en el Gran Premi de Perpinyà, en el de Bordeus i quedà segon en el de Pau.