Pioner d’aquesta pràctica esportiva a Catalunya, començà a córrer el 1956 després de fabricar-se ell mateix el vehicle, al qual afegí motor i transmissions de motocicleta. Disputà i guanyà quasi totes les curses de l’època, de les quals destacaren les victòries al circuit urbà de la Diagonal de Barcelona (1960) i Montjuïc (1963). Al final dels anys seixanta, col·laborà amb Miquel Tàpies en el desenvolupament dels xassís MTK i, més tard, del motor Arisco, el primer produït en sèrie a l’Estat, que fou decisiu en el desenvolupament del kàrting a Catalunya. Amb MTK-Arisco guanyà tres Campionats de Catalunya, l’últim el 1969, quan un greu accident al circuit urbà de Palamós posà fi a la seva carrera de pilot. També competí en pujades i en algunes curses de Fórmula IV. Un cop retirat, el 1970 fundà el primer taller de preparació de motors i xassís de kàrting a Catalunya. També dissenyà circuits de kàrting, com els de Lliçà de Vall, Magaluf i Llucmajor.