Durant dos anys realitzà estudis a l’Escola d’Art del Museu de Brooklyn. Exposà els seus primers treballs l’any 1984, i l’any següent presentà la sèrie Fluids amb fluids corporals com sang, llet, orina i esperma, en els quals ocasionalment incorporava objectes, que es mostraven com a imatges abstractes, molt coloristes i pictòriques. Altres treballs tracten òrgans interns del cos. En la sèrie Nomads (1990) la pintura i la fotografia s’entrecreuen en una lectura personal de la condició humana, en retrats de homeless fotografiats als passadissos del metro de Nova York en un primer pla de gran format, amb els recursos propis dels retrats clàssics. La sèrie The Church (1991) ofereix retrats de persones amb atributs eclesiàstics. A La Morgue (1992) mostrà els cossos d’un dipòsit de cadàvers, tractant els morts de la mateixa manera com feia amb els vius. Més recentment, realitzà un treball sobre personatges i diferents entorns de la ciutat de Budapest, amb aquest mateix nom (1994), amb una intenció més documental.