El 1972 debutà professionalment amb El temps escènic , de J.Brossa. Des d’aleshores ha participat en nombrosos muntatges, com ara Woyzeck (1979), de G.Büchner amb direcció de J.Ollé, El príncep d’Homburg (1981), de Kleist a les ordres de R.Salvat, Un Otel·lo per a Carmelo Bene (1993) i Macbeth o Macbetho (1997) dirigides per X.Albertí, o Aquari i Escorpí (2000), que pertanyen a la sèrie de monòlegs de creació pròpia Ous còsmics que des del 1995 representà en diversos festivals internacionals. També ha presentat els espectacles de creació pròpia Neixen déus (1999), sobre mitologia, i Trompa bèl·lica, bèl·lica (2003), un muntatge sobre la pròpia experiència vital sota el franquisme. Intervingué també a Troilus i Cresida (2002), adaptació de Lluïsa Cunillé sobre l’obra de W.Shakespeare, dirigida per Xavier Albertí. Fou un dels actors empresonats pel cas de l’obra La Torna (1977) d’Els Joglars. En cinema ha treballat en La cripta (1981) i El caso del cadáver descuartizado (1984), entre d’altres. En el camp de la producció teatral, el 1984 fundà a Barcelona la Marató de l’Espectacle, premi Arts Escèniques de l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (1993) i premi Especial de la Crítica (1996). Des del 1999 organitza la mostra de narradors escènics Des de la paraula , al Mercat de les Flors. L’any 1995 rebé el premi Sebastià Gasch d’Arts Parateatrals.