La seva formació es dividí entre la música, concretament el piano, i els estudis de ciències socials a la facultat de ciències polítiques de Madrid. Vinculada a l’art conceptual, la seva activitat artística està bàsicament centrada en la realització d’instal·lacions que conceben l’espai com a entorn i l’espectador com a receptor, a través de la problemàtica de la identitat de l’ésser humà com a ésser individual i els seus vincles socials. El 1997 presentà La fosca del mirall a les sales de Can Palauet, a Mataró. L’any 1998 realitzà el projecte La mirada del testigo. El acecho del guardián, amb José Iges, a la Sala Amarika i al Museo de Bellas Artes d’Àlaba, a Vitòria. Es tractà d’un treball sonor i visual que analitzava la societat de la vigilància, el control a què l’home està sotmès, més o menys conscientment, com a individu observat i observador, a través de mitjans cada cop més sofisticats. Presideix la Unión de Asociaciones de Artistas Visuales de l’Estat espanyol, que aglutina diverses associacions d’artistes, entre elles la catalana.