Es llicencià en farmàcia a la Universitat de Barcelona (1923) i en dret a la Universitat de València (1932). Fou professor ajudant de química orgànica a la UB. De nou a Manacor (1924), exercí d’advocat i fou inspector farmacèutic. També publicà diverses obres relacionades amb la farmacèutica, com Legislación Farmacéutica y relacionada con todos los aspectos del ejercicio profesional (1944), Ensayo sobre la farmacia a través de los clásicos teatrales españoles (1949) i Principios de derecho farmacéutico (1956).
Col·laborà en la premsa local de Manacor. El 1925 fundà i dirigí el setmanari Manacor i, posteriorment, el també setmanari Arriba. Els anys 1945 i 1946 organitzà a Manacor les Festes de la Poesia.
Membre fundador i director de l’Agrupació Artística de Manacor, fou un estudiós destacat de la història de Manacor, dels carrers i malnoms de la ciutat, així com de la història del teatre manacorí. També dedicà especial atenció al paper de l’orde dominicà. Entre les seves obres d’anàlisi històrica destaquen: Un alzamiento carlista en Mallorca: Sa Llorensada, Es Rebumbori o Es Renou de Manacor 10 agosto de 1835 (1945), Predicadores en Manacor (1958), Semblanza del Reverendo don Pedro Bonnin: primer ecónomo de la parroquia de Cristo Rey de Manacor (1960), Calles de Manacor (1962), Introducción a un estudio de los apodos manacorenses: datos para la historia de Manacor (1964), Profilaxis de una peste bubónica. Mallorca 1820 (1964), Historia de Manacor (1966) —que comprèn fins al segle XIX— i Ensayo sobre el levantamiento foráneo de 1450. Defensa de los payeses [inèdita].
Com a escriptor, publicà una quinzena d’obres teatrals en català, algunes de les quals recollides en volum el 1936, i en deixà inèdites una quinzena més. Entre d’altres, publicà les comèdies Un arracés del camí (1935), Fang (1947), Ai, mon pare! (1952) i La Santa Humildad (1962), i sainets com En banyeta verda (1935). Escriví conjuntament amb Sebastià Rubí el llibret de la sarsuela Amor de muñecos (1931) —amb música de Bartomeu Gayà—.