Fou un dels fundadors (1965) de Signals. Centre for Advanced Creative Study de Londres, un centre d’exposicions, activitats i edicions d’art contemporani, atent als nous desenvolupaments de la ciència i la tècnica, que publicà un butlletí (Signals Newsbulletin). Fou crític d’art al diari The Times (1964-75) i editor d’arts visuals al setmanari londinenc City Limits (1981-83).
Especialista en art cinètic i en la situació artística de l’Amèrica Llatina, durant els anys setanta desenvolupà un treball estretament relacionat amb manifestacions artístiques involucrades en els moviments socials. Fou curador d’exposicions, entre les quals destaca “Camps de Forces. Fases del cinètic”, que es presentà al MACBA la primavera del 2000.
Entre els seus llibres cal esmentar Kinetic Art. The Language of Movement (1968), Through Our Own Eyes. Popular Art and Modern History (1986), Transcontinental. Nine Latinamerican Artists (1990), Exploding Galaxies. The Art of David Medalla (1995), Force Fields. An Essay on the Kinetic Art (2000), Li Yuan-chia. Tell Me What Is Not Said Yet (2001), Carnival of Perception (2004), Brasil Experimental. arte/vida: proposições e paradoxos (2005), The Crossing of Innumerable Paths. Essays on Art (2019) i Takis (2019).