Vida
Germà del també director i guionista Jaume Salvador, fou redactor en cap de la revista Película (1936). Exercí d’ajudant de direcció a ¡¡¡Abajo los hombres!!! (1935), La linda Beatriz (1939) i El camino del amor (1943), tots tres de Josep Maria Castellví, i a La Farándula (1935-38, Antoni Momplet), i de cap de producció a Barrios bajos (1937, Pedro Puche) i a 48 horas (1942, J. M. Castellví).
El 1944 fou contractat per Emisora Films com a ajudant de direcció i, en alguns casos, de guionista no acreditat en produccions d’Ignasi F. Iquino: Cabeza de hierro (1944); ¡Culpable! (1945), i Aquel viejo molino (1946). Entremig debutà com a director amb la comèdia Se le fue el novio (1945). Per a la mateixa productora també realitzà el film més important de la seva carrera, Apartado de Correos 1001 (1950), títol canònic del cinema policíac barceloní. El 1954 creà, amb l’actor Conrado San Martín, la productora Laurus Films, per a la qual feu el mateix any Lo que nunca muere i Sin la sonrisa de Dios / Senza sorriso.
De la resta de la seva filmografia, sovintegen comèdies com ara Ya tenemos coche (1958); La boda era a las doce (1962) i ¡Arriba las mujeres! (1964), o films policíacs com ara Duda (1951); la coproducció Contraband (Contrabando / Contraband Spain, 1954, amb Lawrence Huntington); Han matado un cadáver (1960), i la coproducció ¡Llaman de Jamaica, Mr. Ward! / Hallò, Ward. . . e furono vacanze di sangue (1967).
Col·laborà també com a guionista a Parque de Madrid (1958, Enrique Cahen Salaverry); El mercenari (El mercenario / L’ultimo mercenario / Die grosse Treibjagd, 1968, Dieter Müller), i El secreto de la momia egipcia / La Sang des autres (1972, Alexandre Martí i Gelabert).
Altres films
1956 Juanillo, papá y mamá, amb J. Alberto i Soler.
1973 La tumba de la isla maldita.